ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації шлюбу

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного

територіального управління

юстиції у Київській області

29 січня 2019 року № 47/6

 

 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

з державної реєстрації шлюбу

Макарівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану

Головного територіального управління юстиції у Київській області

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та/або центру надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

08001, Київська область, смт. Макарів, вул. Димитрія Ростовського, 27

2

Інформація щодо режиму роботи

Робочий час та графік прийому громадян:

вівторок з 9:00 до 20:00;

середа з 9:00 до 18:00;

четвер з 9:00 до 18:00;

п’ятниця з 9:00 до 18:00;

субота з 9:00 до 16:45.

Перерва на відпочинок з 13:00 до 13:45.

Вихідні дня – неділя, понеділок

 

Неприйомні дні:

- Кожна перша середа місяця - неприйомний санітарний день для обробки приміщення архівосховища Макарівського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області

 

В п’ятницю кожного тижня – працівниками відділу надаються безоплатно консультації з питань застосування сімейного та цивільного законодавства; витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану

 

3

Телефон, адреса електронної пошти та веб-сайт

Телефон (04578) 5-15-40

Адреса електронної пошти – vcs@mk.ko.drsu.gov.ua

Офіційний веб-сайт Головного територіального управління юстиції у Київській області http://www.kyivobljust.gov.ua

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Цивільний кодекс України;

Сімейний кодекс України;

Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Декрет Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року     № 7-93 «Про державне мито»;

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»;

Розпорядження Кабінету Міністрів України                                             від 26 червня 2015 року № 669-р «Про реалізацію пілотного проекту у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»                                                        

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24 грудня 2010 року № 3307/5), зареєстровані в Міністерстві юстиції України 18 жовтня 2000 року за № 719/4940;

Порядок розгляду відділами державної реєстрації актів цивільного стану – учасниками пілотного проекту заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, поданих через мережу Інтернет, затверджений наказом Міністерства юстиції України 09 липня 2015 року № 1187/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України09 липня 2015 року за № 813/27258

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява жінки та чоловіка про державну реєстрацію шлюбу

 

8

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:

  1.  у відділі державної реєстрації актів цивільного стану

заява про державну реєстрацію шлюбу встановленої форми, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян (у разі представництва інтересів осіб, які бажають зареєструвати шлюб, – заява, на якій нотаріально засвідчено справжність підписів, та документ, що підтверджує повноваження представника);

рішення суду про надання права на шлюб (у разі звернення осіб віком 16-17 років);

паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця, особи без громадянства та посвідку на постійне чи тимчасове проживання або інший документ, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України;

документ, що підтверджує припинення попереднього шлюбу (якщо шлюб повторний);

документ, що підтверджує сплату державного мита або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита;

документ, що підтверджує причину скорочення строку державної реєстрації шлюбу (у разі порушення суб’єктом звернення питання державної реєстрації шлюбу до спливу місячного строку);

якщо документи громадян України, іноземців, осіб без громадянства, які є підставою для державної реєстрації шлюбу, складені іноземною мовою, до них додається переклад тексту на українську мову, вірність якого засвідчується дипломатичним представництвом або консульською установою України, посольством (консульством) держави, громадянином якої є іноземець (країни постійного проживання особи без громадянства), Міністерством закордонних справ, іншим відповідним органом цієї держави або нотаріусом

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1. У паперовій формі документи подаються жінкою та чоловіком особисто.

2. Якщо жінка та/або чоловік не можуть через поважну причину особисто подати заяву про реєстрацію шлюбу, таку заяву, нотаріально засвідчену, можуть подати їх представники. Повноваження представника повинні бути нотаріально засвідчені.

3. Подання заяви про державну реєстрацію шлюбу з накладенням електронних цифрових підписів через мережу Інтернет з використанням веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

 

Суб’єкт звернення сплачує державне мито у розмірі 0,05 неоподаткованого мінімуму доходів громадян (0,85 грн).

Від сплати державного мита звільняються:

громадяни, віднесені до першої та другої категорій постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

громадяни, віднесені до третьої категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, – які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов’язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали у зоні безумовного (обов’язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення не менше трьох років;

громадяни, віднесені до четвертої категорії потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що за станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;

інваліди Великої Вітчизняної війни та сім’ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;

інваліди I та II групи

11

Строк надання адміністративної послуги

Державна реєстрація шлюбу проводиться відділом державної реєстрації актів цивільного стану з дотриманням строків, визначених статтею 32 Сімейного кодексу України, та з урахуванням побажань наречених

 

12

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

1. Державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України.

2. З проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень

13

Результат надання адміністративної послуги

 1. Складання актового запису про шлюб в електронному вигляді в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та на паперових носіях і видача кожному з подружжя свідоцтва про шлюб;

2. Письмова відмова у проведенні державної реєстрації шлюбу

14

Можливі способи отримання відповіді (результату)

Суб’єкт звернення отримує свідоцтво про шлюб безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану.

 

 

« повернутися до списку новин

rada.org.ua - портал місцевого самоврядування

Логін: *

Пароль: *