ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації народження

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного

територіального управління

юстиції у Київській області

29 січня 2019 року № 47/6

 

 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

з державної реєстрації народження

 

Макарівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану

Головного територіального управління юстиції у Київській області

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та/або центру надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

08001, Київська область, смт. Макарів, вул. Дмитрія Ростовського, 27

2

Інформація щодо режиму роботи

Робочий час та графік прийому громадян:

вівторок з 9:00 до 20:00;

середа з 9:00 до 18:00;

четвер з 9:00 до 18:00;

п’ятниця з 9:00 до 18:00;

субота з 9:00 до 16:45.

Перерва на відпочинок з 13:00 до 13:45.

Вихідні дня – неділя, понеділок

 

Неприйомні дні:

- Кожна перша середа місяця - неприйомний санітарний день для обробки приміщення архівосховища Макарівського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області

 

В п’ятницю кожного тижня – працівниками відділу надаються безоплатно консультації з питань застосування сімейного та цивільного законодавства; витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану

 

3

Телефон, адреса електронної пошти та веб-сайт

Телефон (04578) 5-15-40

Адреса електронної пошти – vcs@mk.ko.drsu.gov.ua

Офіційний веб-сайт Головного територіального управління юстиції у Київській області http://www.kyivobljust.gov.ua

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Цивільний кодекс України;

Сімейний кодекс України;

Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Декрет Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року     № 7-93 «Про державне мито»;

постанова Кабінету Міністрів України від 09 січня 2013 року № 9 «Про затвердження Порядку підтвердження факту народження дитини поза закладом охорони здоров’я»;

Порядок ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 № 1064;

розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24 грудня 2010 року № 3307/5), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18 жовтня 2000 року за № 719/4940 (далі – Правила)

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява заявника (батьків дитини чи одного з них, родичів, інших осіб, уповноваженого представника закладу охорони здоров’я, в якому народилась дитина або в якому на цей час вона перебуває) про державну реєстрацію народження, подана за місцем народження дитини або за місцем проживання її батьків чи одного з них

8

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Суб’єктом звернення подаються безпосередньо:

1) до відділу державної реєстрації актів цивільного стану:

заява встановленої форми, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр),

паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) суб’єкта звернення;

документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини;

документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини або медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу - у разі народження дитини поза закладом охорони здоров’я;

документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини, медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу, довідка з місця проживання дитини – у разі державної реєстрації народження дитини, яка досягла одного року і більше;

рішення суду, постановлене відповідно до статті 317 Цивільного процесуального кодексу України, про встановлення факту народження, що відбулося на тимчасово окупованій території України;

документи, необхідні для визначення походження дитини від батьків, передбачені статтями 122, 125, 135 Сімейного кодексу України.

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1. У паперовій формі документи подаються заявником особисто.

2. В електронній формі документи подаються через веб-портал Міністерства юстиції України батьком або матір’ю дитини, яких ідентифіковано шляхом використання кваліфікованого електронного підпису, електронної системи ідентифікації «Bank ID» чи засобу ідентифікації особи, який дає можливість однозначно ідентифікувати заявника

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

11

Строк надання адміністративної послуги

Державна реєстрація народження дитини проводиться в день звернення заявника, а у разі подання заяви в електронній формі – не пізніше наступного робочого дня у разі отримання такої заяви поза робочим часом відділу державної реєстрації актів цивільного стану

12

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

1. Державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України.

2. Державна реєстрація повинна проводитися в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану.

3. З проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень

13

Результат надання адміністративної послуги

 1. Складання актового запису про народження в електронному вигляді в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та на паперових носіях і видача:

 а) свідоцтва про народження дитини;

 витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (довідка) про державну реєстрацію народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України;

 б) витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження відповідно до статей 126, 133, 135 Сімейного кодексу України із зазначенням факту мертвонародження або смерті на першому тижні життя.

 2. Письмова відмова в проведенні державної реєстрації народження

14

Можливі способи отримання відповіді (результату)

Результат надання адміністративної послуги отримується безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану.

 

 

 

« повернутися до списку новин

rada.org.ua - портал місцевого самоврядування

Логін: *

Пароль: *